Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

«20 σεφ, 11 μαμάδες κι εγώ!», του Κώστα Στοφόρου

Τίτλος: 20 σεφ, 11 μαμάδες κι εγώ!
Συγγραφέας: Κώστας Στοφόρος
Εκδόσεις: Κριτική
Σελ: 232
ISBN: 9789602186800

111 συνταγές και ιδέες διατροφής για παιδιά

Τα πλεονεκτήματα της ισορροπημένης διατροφής είναι σήμερα γνωστά, το ίδιο και η σημασία της για την ανάπτυξη των παιδιών. Πώς μπορεί, όμως, ένας γονιός να πείσει το παιδί του να φάει αδιαμαρτύρητα κουνουπίδι ή μπρόκολο; Πώς θα το κάνει ν’ αγαπήσει τα φρούτα, τις σαλάτες ή να φάει το ψάρι και τα όσπρια, αποφεύγοντας τις ομηρικές μάχες στο τραπέζι;

Στο βιβλίο, ο Κώστας Στοφόρος, 20 διάσημοι σεφ και 11 μαμάδες ενώνουν τις δυνάμεις τους, προτείνοντας συνταγές προσαρμοσμένες στις διατροφικές ανάγκες της παιδικής ηλικίας, αλλά και τόσο νόστιμες που θα κάμψουν τις αντιστάσεις και του πιο «δύσκολου» παιδιού.

Συγχρόνως, κορυφαίοι ειδικοί αναλύουν την αξία διαφόρων τροφών για την ανάπτυξη και την υγεία του παιδιού, παρουσιάζοντας τα πιο πρόσφατα επιστημονικά πορίσματα.

Με απαντήσεις σε συνηθισμένες ερωτήσεις για την παιδική διατροφή και την ασφάλεια των τροφίμων, απλές τεχνικές για γονείς και εκπαιδευτικούς, αλλά και ένα εβδομαδιαίο πρόγραμμα διατροφής που θα διευκολύνει τις μαμάδες.


Λίγα λόγια για τον συγγραφέα:
Ο Κώστας Στοφόρος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας. Έχει εργαστεί σε όλα τα μεγάλα τηλεοπτικά κανάλια. Συνεργάζεται με τα περιοδικά Παιδί και νέοι γονείς και Votre Beauté, όπου είναι υπεύθυνος για θέματα βιβλίου. Στις εκδόσεις Κριτική κυκλοφορούν τα βιβλία τρία Ημερολόγιά του, με τίτλο Γονείς για πρώτη φορά – Ετοιμαστείτε για τη μεγάλη αλλαγή, Όποιος αγαπάει (εκ)παιδεύει – Από τα πρώτα βήματα μέχρι και το σχολείο και «Μπαμπά τι είναι το σεξ;» και άλλες ιστορίες οικογενειακής τρέλας.

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

«Αχαρνής» του Αριστοφάνη

Έρχονται οι
«Αχαρνής» του Αριστοφάνη
Μια πολιτική Κωμωδία από το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος

Η Πολιτική Κωμωδία του Αριστοφάνη «Αχαρνής», είναι η καλοκαιρινή παραγωγή του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος. Το έργο ανεβαίνει σε μετάφραση Κ.Χ. Μύρη και σκηνοθεσία Σωτήρη Χατζάκη.

Τους πρωταγωνιστικούς ρόλους ερμηνεύουν:
Δικαιόπολις: Σταμάτης Κραουνάκης,
Λάμαχος: Γρηγόρης Βαλτινός,
Μεγαρίτης: Κώστας Βουτσάς.

«Οι Αχαρνής, έργο της νεανικής περιόδου του δημιουργού του, είναι ένα κείμενο που φωτίζει με έναν έξοχο τρόπο τη δυνατότητα του ανθρώπου να επιβιώνει στα κρίσιμα όρια της υπάρξεώς του... Το έργο είναι δραματικά επίκαιρο σε συνθήκες ηθικής πτώσης και πολιτισμικής παρακμής που συνοδεύουν πάντοτε την οικονομική κρίση… ειδικότερα όταν η τελευταία οργανώνεται από τα ίδια συμφέροντα που επωφελούνται από την βαρβαρότητα και τον πόλεμο και οδηγούν στην ανθρώπινη εξαθλίωση και δυστυχία» αναφέρει στο σημείωμά του ο καλλιτεχνικός διευθυντής του ΚΘΒΕ και σκηνοθέτης της παράστασης Σωτήρης Χατζάκης, εξηγώντας την επιλογή του έργου.

Η πρόταση αυτή του Κ.Θ.Β.Ε. φέρνει στη σκηνή σημαντικούς ηθοποιούς διαφορετικών γενεών, ενώ η συμμετοχή του Σταμάτη Κραουνάκη δίνει ακόμη μεγαλύτερο ενδιαφέρον στην παραγωγή, καθώς έχει αναλάβει όχι μόνο να γράψει τη μουσική της παράστασης αλλά παίρνει μέρος και ως πρωταγωνιστής για πρώτη φορά σε αρχαία κωμωδία, κρατώντας τον απαιτητικό ρόλο του Δικαιόπολη.

Αυτό το διάστημα έχει ολοκληρωθεί η διανομή και όλοι οι συντελεστές της παράστασης βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη για τις πρόβες.

Η πρεμιέρα της παράστασης θα δοθεί στις 2 Ιουλίου στο Αρχαίο θέατρο Δελφών όπου οι Αχαρνής θα είναι η εναρκτήρια παράσταση των εκδηλώσεων του Ευρωπαϊκού Πολιτιστικού Κέντρου Δελφών, θα ακολουθήσουν παραστάσεις στο Αρχαίο Θέατρο Φιλίππων (9-10 /7), στο Θέατρο Δάσους Θεσσαλονίκης (14-15 /7), στο Αρχαίο θέατρο Επιδαύρου (23-24 /7), στο θέατρο Βράχων στο Βύρωνα (28/7), στο Αρχαίο Θέατρο της Ολυμπίας (30/7). Η περιοδεία θα συνεχιστεί τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο σε πολλές περιοχές της Ελλάδας.

Συντελεστές
Μετάφραση: Κ.Χ. Μύρης
Σκηνοθεσία: Σωτήρης Χατζάκης
Σκηνικά: Γιώργος Πάτσας
Κοστούμια: Έρση Δρίνη
Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Χορογραφία: Φωκάς Ευαγγελινός
Ενορχήστρωση & Μουσική Διδασκαλία: Άρης Βλάχος
Φωνητική προετοιμασία: Νίκος Βουδούρης
Φωτισμοί: Ελευθερία Ντεκώ
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάντζελα Γκίντη
Οργάνωση παραγωγής: Ροδή Στεφανίδου

Παίζουν (με σειρά εμφάνισης)
Σταμάτης Κραουνάκης (Δικαιόπολις), Ιορδάνης Αϊβάζογλου (Κήρυκας), Δημήτρης Κοντός (Αμφίθεος), Γιάννης Χαρίσης (Πρέσβης Α), Χρήστος Νίνης (Πρέσβης Β΄, Θηβαίος), Νίκος Μαγδαληνός (Πρέσβης Γ’, Ξανθίας), Κωνσταντίνος Χατζησάββας (Αρτάβας, Υπηρέτης Ευριπίδη), Νίκος Τουρνάκης (Θέωρος), Γιάννης Σιαμσιάρης ( Ευριπίδης), Γρηγόρης Βαλτινός (Λάμαχος), Πάολα Μυλωνά (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Μούσα,) Τατιάνα Μύρκου (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Μούσα, Ειρήνη), Εύα Σωφρονίδου (Θεραπαινίδα Λάμαχου, Κορίτσι Μεγαρίτη), Κώστας Βουτσάς (Μεγαρίτης), Παρθένα Χοροζίδου (Κορίτσι Μεγαρίτη), Αλέξανδρος Τσακίρης (Συκοφάντης, Γεωργός, Β΄ Κήρυκας), Γιάννης Καραούλης (Νίκαρχος), Πολυξένη Σπυροπούλου (Άγγελος Λάμαχου, Κουμπάρα), Θεοδώρα Βουτσά (Παράνυμφος), Χρίστος Νταρακτσής (Παιδί), Νίκος Καπέλιος ( Άγγελος-Νοσοκόμα Λάμαχου).

Χορός (με αλφαβητική σειρά)
Ιορδάνης Αϊβάζογλου, Θεοδώρα Βουτσά, Νίκος Καπέλιος, Θανάσης Καραθανάσης, Γιάννης Καραούλης, Δημήτρης Κοντός, Νίκος Μαγδαληνός, Χρήστος Μουστάκας, Πάολα Μυλωνά, Τατιάνα Μύρκου, Χρήστος Νίνης, Χρίστος Νταρακτσής, Νίκος Ορτετζάτος, Βασίλης Παπαγεωργίου, Γιάννης Σιαμσιάρης, Μιχάλης Σιώνας, Πολυξένη Σπυροπούλου, Εύα Σωφρονίδου, Νίκος Τουρνάκης, Αλέξανδρος Τσακίρης, Γιάννης Χαρίσης, Κωνσταντίνος Χατζησάββας, Παρθένα Χοροζίδου.

Τραγουδιστής: Χρήστος Μουστάκας

Παίζουν επί σκηνής οι μουσικοί: Άρης Βλάχος, Σοφία Κακουλίδου, Άννα Λάκη, Νίκος Μπαχαρίδης, Νίκος Χατζόπουλος.

Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών

Με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ωκεανών, το Αρχιπέλαγος, Ινστιτούτο Θαλάσσιας Προστασίας επισημαίνει την ανάγκη λήψης άμεσων και ουσιαστικών μέτρων προστασίας τα οποία θα ανακόψουν τον διαρκώς αυξανόμενο ρυθμό υποβάθμισης που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες θάλασσες παγκοσμίως και μεγάλο μέρος των ευρωπαϊκών και μεσογειακών θαλασσών.
Σε μία περίοδο όπου βρίσκεται σε εξέλιξη η ανυπολόγιστη περιβαλλοντική καταστροφή στον κόλπο του Μεξικού, το μήνυμα για αναθεώρηση των πρακτικών χρήσης και εκμετάλλευσης των θαλασσών και για εφαρμογή αποτελεσματικών κανόνων στις θαλάσσιες διεθνείς μεταφορές πρέπει να είναι πιο καθαρό και ηχηρό από ποτέ.
Παρά το μέγεθος των περιβαλλοντικών πιέσεων που υφίστανται καθημερινά οι θάλασσες παγκοσμίως, το Αιγαίο εξακολουθεί να χαρακτηρίζεται ως μία από τις πιο βιοποικίλες θάλασσες στον κόσμο και να στηρίζει ένα μεγάλο μέρος του εθνικού πλούτου της Ελλάδας. Αποτελεί ένα εξαιρετικά δυναμικό οικοσύστημα, ζωτικής σημασίας για τα προστατευόμενα και απειλούμενα θαλάσσια είδη, αλλά και για τους οικοτόπους. Εκτός των άλλων, το Αιγαίο είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την παγκόσμια πολιτιστική κληρονομιά και επηρεάζει άμεσα τους δείκτες της κοινωνικοοικονομικής ζωής στην Ελλάδα.
Ωστόσο, στην Ελλάδα σήμερα δεν εφαρμόζεται κανένα μέτρο για την προστασία ή τη διαχείριση αυτού του μοναδικού θαλάσσιου πλούτου. Η παντελής έλλειψη διαχείρισης των αλιευτικών δραστηριοτήτων επιτρέπει καθημερινά καταστροφικές αλιευτικές πρακτικές, που έχουν ως αποτέλεσμα την αφαίμαξη των θαλασσών. Οι συνέπειες είναι τεράστιες τόσο για τα σπάνια θαλάσσια είδη, όσο και για τις τοπικές κοινωνίες που εξαρτώνται - επαγγελματικά και διατροφικά - από την αλιεία.
Επιπλέον, το σοβαρό περιβαλλοντικό ρίσκο που αντιμετωπίζει καθημερινά το Αιγαίο, από την ανεξέλεγκτη ναυτιλιακή δραστηριότητα είναι τεράστιο. Η σημερινή κατάσταση γίνεται δυσχερέστερη εξ’ αιτίας της αύξησης της ήδη εντατικής ναυσιπλοΐας στην περιοχή, η οποία πραγματοποιείται χωρίς να υπάρχουν επαρκείς κανονισμοί αλλά και μέτρα καταπολέμησης της ρύπανσης.
Ιδιαίτερα στον τομέα της μεταφοράς πετρελαίου και των δεξαμενόπλοιων, τα μέτρα προστασίας κατά της θαλάσσιας ρύπανσης είναι ανύπαρκτα. Στην περίπτωση πρόκλησης ναυτικής τραγωδίας, όπως ένα ναυάγιο ή μια μεγάλη διαρροή πετρελαίου ή άλλου φορτίου, είναι επιστημονικά και εμπειρικά αποδεδειγμένο ότι οι επιπτώσεις στη θαλάσσια βιοποικιλότητα είναι τεράστιες και οι συνέπειες θα μπορούσαν να καταστρέψουν τομείς νευραλγικής σημασίας για την Ελλάδα.
Η ανεπάρκεια του κρατικού μηχανισμού να διαχειριστεί στην πράξη την υπάρχουσα κατάσταση κίνησης εμπορικών πλοίων και - κυρίως - πετρελαιοφόρων στο Αιγαίο, σε συνδυασμό με την ανικανότητα να αντιμετωπίσει κάποιο μικρό ή μεγάλο θαλάσσιο ατύχημα δεν αφήνει κανένα απολύτως περιθώριο αισιοδοξίας ή εφησυχασμού.
Η καθημερινή παρουσία και δράση του Αρχιπελάγους δίπλα στα θαλάσσια οικοσυστήματα, οι εικόνες και τα μηνύματα που λαμβάνει μαρτυρούν την ιδιαίτερα κρίσιμη και ανησυχητική κατάσταση που βιώνουν οι ελληνικές θάλασσες.
Η επιστημονική ομάδα του Αρχιπελάγους συνεχίζει να συγκεντρώνει και να επεξεργάζεται καθημερινά, σε 24ωρη βάση, δεδομένα γύρω από την κίνηση των πλοίων στο Αιγαίο και τον υφιστάμενο κίνδυνο θαλάσσιου ατυχήματος. Το διαρκώς αυξανόμενο περιβαλλοντικό ρίσκο στο Αιγαίο απαιτεί άμεσα και αποτελεσματικά βήματα και πρωτοβουλίες από την πολιτεία, ώστε να καλυφθεί άμεσα το τεράστιο κενό που υπάρχει στη διαχείριση αυτού του τεράστιου κινδύνου που κυοφορείται από την άναρχη και ανεξέλεγκτη κίνηση των πλοίων στο Αιγαίο.

Αναστασία Μήλιου
Συντονίστρια Δράσεων Προστασίας, Αρχιπελάγους, Ι.Θ.Π

Θαλάσσια Ερευνητική Βάση
Τ.Θ 229, 83 102, Όρμος Μαραθοκάμπου, Σάμος
Τηλ: 22730 37533, 22730 31862
Κιν.: 6974744949

Χερσαία Ερευνητική Βάση
Τ.Θ 1, 83 301,Ράχες - Ικαρία
Τηλ: 22750 41070, 22757 70638
Φαξ: 22750 41070

Γραφείο Διεκπεραίωσης
Μ. Βόδα 89, 10440 Αθήνα,
τηλ 210 8253024

Το ΚΘΒΕ «αποχαιρετά» τον Ανδρέα Βουτσινά

Το Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος εκφράζει τη βαθιά του οδύνη για την απώλεια του κορυφαίου σκηνοθέτη Ανδρέα Βουτσινά που αγάπησε και υπηρέτησε το θέατρο αφήνοντας πίσω του πάνω από 130 παραστάσεις κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου στο Λονδίνο, τον Καναδά, τη Ν. Υόρκη, το Παρίσι και την Ελλάδα.

Ο Ανδρέας Βουτσινάς άφησε έντονα το στίγμα του στο ΚΘΒΕ σκηνοθετώντας παραστάσεις που έμειναν χαραγμένες στη μνήμη του κοινού της Βορείου Ελλάδος. Η πρώτη του παράσταση στο ΚΘΒΕ ήταν το έργο του Ζαν Ζιρωντού «Η τρελή του Σαγιώ» που παρουσιάστηκε στην κεντρική σκηνή της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών στις 25 Δεκεμβρίου του 1981. Ακολούθησαν το «Χάρολντ και Μωντ» του Κ. Χίγγινς (1984-1985), «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;» του Ε. Άλμπυ (1993-1994), «Ορφέας στον Άδη» του Τ. Ουίλιαμς (1994 – 1995), «Καλοκαίρι και καταχνιά» του Τ. Ουίλιαμς (1999 – 2000), «Οδυσσέα γύρισε σπίτι» του Ι. Καμπανέλλη (2001 – 2002), «Χορός του Θανάτου» του Α. Στρίντμπεργκ (2002-2003). Συνολικά στο ΚΘΒΕ σκηνοθέτησε δεκαεννέα παραστάσεις. Τελευταία του παράσταση για το ΚΘΒΕ ήταν ο «Ερρίκος Δ'», του Λουίτζι Πιραντέλο, το 2008. Ο Ανδρέας Βουτσινάς δίδαξε επίσης υποκριτική στην Δραματική Σχολή του ΚΘΒΕ από το 2002 έως το 2009.

Στο συλλυπητήριο μήνυμα για την απώλεια του μεγάλου σκηνοθέτη ο Καλλιτεχνικός Διευθυντής του ΚΘΒΕ κ. Σωτήρης Χατζάκης αναφέρει:
Από τις σημαντικότερες μορφές του Ελληνικού Θεάτρου - προσωπικότητα με παγκόσμια ακτινοβολία, εκρηκτικό ταλέντο και τολμηρή σκέψη, ο Ανδρέας Βουτσινάς έφυγε από κοντά μας σήμερα το πρωί. Εκφράζω την βαθιά μου οδύνη και τα συλλυπητήρια στους οικείους του.
Ο Ανδρέας Βουτσινάς έζησε ένα μεγάλο μέρος της ζωής του στη Θεσσαλονίκη προσφέροντας γενναιόδωρα τις θεατρικές του δωρεές στο Κ.Θ.Β.Ε. και στην πόλη. Σκηνοθέτησε 19 συνολικά έργα στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος. Η πρώτη του παράσταση στο Κρατικό «Η Τρελή του Σαγιώ» του Ζιρωντού τα Χριστούγεννα του 1981. Με την «Ελένη» του Ευριπίδη, εμφανίστηκε με το Κ.Θ.Β.Ε. για πρώτη φορά στο Αρχαίο Θέατρο Επιδαύρου το 1982.
Οι σκηνοθεσίες του και η διδασκαλία του στη Σχολή του Κρατικού άνοιξαν δρόμους για τους νεώτερους και συνεισέφεραν τα μέγιστα στη φυσιογνωμία του Κρατικού Θεάτρου Βορείου Ελλάδος.
Σωτήρης Χατζάκης
Καλλιτεχνικός Διευθυντής του Κ.Θ.Β.Ε.

Ο Ανδρέας Βουτσινάς είχε γεννηθεί στο Χαρτούμ του Σουδάν. Τελείωσε το γυμνάσιο στην Αθήνα και έφυγε για το Λονδίνο, όπου σπούδασε υποκριτική και ενδυματολογία στη θεατρική σχολή του Old Vic και στη σχολή Δραματικής Τέχνης και Τραγουδιού του Webber Douglas. Φοίτησε στη σχολή του Lee Strasberg στη Νέα Υόρκη και το 1957 έγινε μέλος του Actors Studio. Είχε εργαστεί ως ηθοποιός και σκηνοθέτης στο Λονδίνο, στον Καναδά, στη Νέα Υόρκη, στο Παρίσι και στην Ελλάδα. Το 1957 συμμετείχε ως ηθοποιός στα έργα «JB» και οι «Αλλοπαρμένοι» (σκην. Η. Καζάν) στο Μπρόντγουεϊ. Τρία χρόνια αργότερα σκηνοθέτησε την Jane Fonda στο No Concern of Mine. Δούλεψε σε διάφορες ταινίες και δίδαξε ηθοποιούς όπως τη Τζέιν Φόντα, τη Φαίη Ντάναγουέϊ, τον Γουόρεν Μπίτι, την Αν Μπράνκροφτ κ.α.
Το 1961 σκηνοθέτησε το Fun Couple στο Μπρόντγουεϊ και το «Ποιος φοβάται τη Βιρτζίνια Γουλφ;» και τη «Νυχτα της Ιγκουάνα» στον Καναδά.
Ως ηθοποιός συνεργάστηκε με τον Μελ Μπρουκς στις ταινίες Producers, Mystery of 12 Chairs και History of the World (Part I). To 1981 έπαιξε με τη Μελίνα Μερκούρη στο έργο του Ζιλ Ντασέν Dream of Passion καθώς και στο «Απέραντο Γαλάζιο» του Λυκ Μπεσσόν.
Έχει συνεργαστεί με το Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, το Κ.Θ.Β.Ε., το Εθνικό Θέατρο, την Πειραματική Σκηνή της ''Τέχνης'', το ΔΗ.ΠΕ.ΘΕ. Καλαμάτας, το Θεσσαλικό Θέατρο, το Θέατρο Καισαριανής και με πολλούς θιάσους του ελεύθερου θεάτρου. Έχει παίξει στον κινηματογράφο σε ταινίες των Μ. Μπρουκς, Ζ. Ντασέν και Λ. Μπεσόν. Η γαλλική κυβέρνηση του έχει απονείμει τον ανώτατο τίτλο τιμής ''Commandeur des Arts et des Lettres'', καθώς και τον τίτλο ''Chevalier de Merite''.

Σάββατο 5 Ιουνίου 2010

Η ορθογραφία της αγάπης - ΜΙΧΑΛΗΣ ΑΝΔΡΟΝΙΚΟΥ

Ένα μουσικοθεατρικό παιχνίδι ανατροπής, με δεκατρία τραγούδια και ενδιάμεσες σύντομες πρόζες. Θέμα του, η αναζήτηση της αγάπης στη ζωή μας, σήμερα.
Ένας συγγραφέας εμπνέεται από τον ύμνο της αγάπης (Α´ προς Κορινθίους επιστολή Αποστόλου Παύλου, 13.1) για να σκιαγραφήσει τα δίκτυα και τα πλέγματά της μέσα στις ανθρώπινες σχέσεις, αναφερόμενος σε καθημερινές, σύγχρονες στιγμές εκδήλωσής της. Η περιπλάνηση στα σχήματα της αγάπης αποκτά ολοένα πιο προσωπικό χαρακτήρα για τον συγγραφέα και για τους αποδέκτες του έργου. Γίνεται λόγος, διάλογος, τραγούδι.
Η εναλλαγή πρόζας - τραγουδιού, σε ένα ενιαίο έργο με νοηματική συνέχεια, είναι μία από τις ιδιαιτερότητες της δουλειάς αυτής. Ο συνδυασμός διαφορετικών τεχνών όπως η μουσική, το θέατρο, η ποίηση, ο έμμετρος και πεζός λόγος, οδηγεί στην ανακάλυψη νέων εκφραστικών μέσων, με αποτέλεσμα να ξεπερνιούνται τα όρια που συνήθως εμφανίζει η κάθε τέχνη ξεχωριστά. Έτσι, ένας ηθοποιός τραγουδάει, μια τραγουδίστρια παίζει θέατρο, καθώς η φωνή μιας σοπράνο παρεμβαίνει σαν μουσικό όργανο, συνδέοντας διάφορες συναισθηματικές καταστάσεις.
Ο ήχος της γραφομηχανής του συγγραφέα που ακούγεται στο έργο, παραπέμπει σε μια προηγούμενη εποχή λογοτεχνικής δημιουργίας και λειτουργεί ως ένα ακόμα όργανο, που παράγει αυτοσχέδιες μουσικές φράσεις σε αντίστιξη με το λόγο.

«Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ
και των αγγέλων,
αγάπην δε μη έχω,
γέγονα χαλκός ήχων ή κύμβαλον αλαλάζον.»

Με αυτήν την υπόθεση αρχίζει και τελειώνει το έργο, αφήνοντας ερωτήματα για προσωπική αναζήτηση γύρω από τον τρόπο που εκδηλώνεται η αγάπη σήμερα.

Σύνθεση – ενορχήστρωση - επιμέλεια παραγωγής: Μιχάλης Ανδρονίκου
Κείμενα – σκηνοθεσία - εικαστική επιμέλεια: Νίκος Αϊβαλής
Στίχοι: Νίκος Αϊβαλής, Βασίλης Γκίκας Ποίηση: Μαρία Πολυδούρη
Μουσικοί: Μιχάλης Ανδρονίκου (κιθάρες, κλαρίνο, μαντολίνο, τζουράς, πιάνο, μπάσο, συνθεσάιζερ, ακορντεόν, φωνητικά), Σωκράτης Γανιάρης (τύμπανα), Αλέκα Εληώτη (κρουστά),
Ερμηνευτές: Σίσσυ Κασσάνδρα, Νίκος Αϊβαλής
Συμμετέχει η σοπράνο Γιολάντα Αθανασοπούλου
Ηχοληψία - Μastering: Δημήτρης Μιχόπουλος

ΜΕΤΡΟΝΟΜΟΣ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ & ΕΚΔΟΣΕΙΣ
Λοχία Τριανταφύλλου 13, 173 41,
Αγ. Δημήτριος, Αθήνα,
Τηλ./Φαξ: 210 97 03 932

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές