Κυριακή 30 Σεπτεμβρίου 2012

Ο ΜΟΛΥΒΕΝΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ



ΘΕΑΤΡΟ ΓΚΛΟΡΙΑ
ΠΑΙΔΙΚΗ ΣΚΗΝΗ
Σεζόν 2012-2013

Ο ΜΟΛΥΒΕΝΙΟΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΗΣ
του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν

Διασκευή, Σκηνοθεσία: Μαριάννα Τόλη

Έναρξη Κυριακή 7 Οκτωβρίου ώρα 11:30π.μ. και 3 το μεσημέρι

Ο Μολυβένιος Στρατιώτης του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν σε διασκευή, σκηνοθεσία από την Μαριάννα Τόλη θα παρουσιαστεί στο Θέατρο Γκλόρια (παιδική σκηνή), από την Κυριακή 7 Οκτωβρίου έως την Κυριακή των Βαΐων. Η κλασική και απαράμιλλη αυτή ιστορία, που πραγματεύεται τη δύναμη της αγάπης και της θυσίας, παίρνει καινούργιες διαστάσεις στη μουσικο-θεατρική της διασκευή, αναφερόμενη στα σημαντικά θέματα της προβληματικής εποχής που βιώνουμε όλοι. Τα εγκλωβισμένα συναισθήματα των παιδιών, η εμμονή στην τελειότητα, η διαφορετικότητα, η σκληρότητα και η αγάπη, είναι θέματα που αναδιπλώνονται και βρίσκουν την λύση τους μέσα από το γνωστό παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν διασκευασμένο με ένα εντελώς πρωτότυπο τρόπο. Το μοντέρνο και φαντασμαγορικό αυτό ανέβασμα δίνει την ευκαιρία στους μικρούς και μεγάλους θεατές να απολαύσουν ένα θέαμα που θα συγκινήσει και θα αγγίξει τις καρδιές τους. Οι χορογραφίες του Αλέξανδρου Κουζίτσκιν, τα γνωστά τραγούδια σε ενορχηστρώσεις του Αλέκου Μπαζάνη, η σκηνογραφία της Δέσποινας Βολίδη και τα πρωτότυπα κουστούμια της Ιωάννας Κουρμπέλα, συνθέτουν μια παράσταση ποιότητας η οποία πλαισιώνεται από εννέα ηθοποιούς, τραγουδιστές και χορευτές που ειδικεύονται στο μιούζικαλ.

Παίζουν οι ηθοποιοί κατ’ αλφαβητική σειρά:
Σταύρος Βόλκος, Στέλιος Κέλερης, Νεφέλη Μαρκάκη, Γιώργος Νάσιος, Άντεια Ολυμπίου, Γιάννης Πλιάκης, Πέτρος Πολίτης, Γιάννης Φίλιας, Άννα Φιλιππάκη

Ο Ρόμπερτ Γουίλλιαμς και η Μαριάννα Τόλη θα ερμηνεύσουν το τραγούδι της έναρξης σε σύνθεση Ρόμπερτ Γουίλλιαμς.

«Η αγάπη είναι το κέντρο της ύπαρξής μας. Η σταθερά μας στο χώρο και το χρόνο και η κινητήριος δύναμη για τη δημιουργία, την τέχνη και την ίδια τη ζωή… Θεραπεύει κι ανασταίνει και στις δύσκολες εποχές που ζούμε είναι αυτό που χρειαζόμαστε όλοι μας…
Είναι η ασπίδα κι η πιο ισχυρή μας απάντηση ακόμη και στην πιο μεγάλη έλλειψη…
Όπως ακριβώς «Στο Μολυβένιο Στρατιώτη»…
Μαριάννα Τόλη

Ας ακολουθήσουμε τα βήματα του «Μολυβένιου Στρατιώτη»… στο θέατρο ΓΚΛΟΡΙΑ!

Παραστάσεις:
Κάθε Κυριακή στις 11:30 το πρωί και στις 3 το μεσημέρι

Ημέρες και ώρες Ταμείου:
Καθημερινά από 10:00- 13:00 και 17:00 – 21:00, εκτός Δευτέρας
Τηλέφωνο Ταμείου: 210 3609400

Τιμές εισιτηρίων: 12€ Γενική Είσοδος και 10€ παιδικό
Για group άνω των 6 ατόμων, 10€ το άτομο

Για ανέργους, πολύτεκνους, συνταξιούχους, άτομα με ειδικές ανάγκες, με την επίδειξη των απαραίτητων δικαιολογητικών, ισχύει η τιμή 10€ το άτομο.

Καθημερινά οργανωμένες παραστάσεις για σχολεία στις 10:30 το πρωί και Δωρεάν Σεμινάρια θεατρικού παιχνιδιού για εκπαιδευτικούς, κατόπιν συνεννόησης με τη Διεύθυνση εκπαιδευτικού προγράμματος – Αρμόδια Οργάνωσης παραστάσεων κα. Κέλλυ Σταμουλάκη από Δευτέρα έως Παρασκευή: 9:00-15:00 στα Τηλ: 210.9964691, Φαξ: 210.9936866, e-mail: avanti.arts@yahoo.gr

Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2012

Αυξέντιος Καλαγκός - O γιατρός των φτωχών παιδιών!



Αυξέντιος Καλαγκός - O γιατρός των φτωχών παιδιών!

Τα τελευταία έντεκα χρόνια έχει δώσει ζωή σε 9.000 παιδιά σε ολόκληρο τον κόσμο.

Μοναδική του αμοιβή, το χαμόγελο που ξαναγεννήθηκε στα χείλη τους.

Ο καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλαγκός, ο καλύτερος μαθητής του Μαγκντί Γιακούμπ, αποτελεί ένα ζωντανό μήνυμα ελπίδας ότι η ανθρωπιά δεν έχει χαθεί. Το όνομά του έχει συνδεθεί με τη σωτηρία πολλών καρδιοπαθών στο Λίβανο, στη Γεωργία, στη Σερβία, στην Κύπρο, στην Ινδία, στο Μαρόκο, στην Αλγερία, στο Μαυρίκιο, στη Μοζαμβίκη, στην Ερυθραία, στο Κιργιστάν, στη Μαδαγασκάρη, στη Βενεζουέλα, στην Ουκρανία και στην Μποτσουάνα.

Ο Έλληνας καρδιοχειρουργός Αυξέντιος Καλαγκός δεν απέκτησε τυχαία τον τίτλο του «γιατρού των φτωχών παιδιών».

Στα 23 του αποφοίτησε από την Αμερικανική Ιατρική Σχολή της Κωνσταντινούπολης και στα 40 του έγινε τακτικός καθηγητής στο Πανεπιστήμιο της Γενεύης. Αργότερα ήταν ο καλύτερος μαθητής του κορυφαίου καρδιοχειρουργού Μαγκντί Γιακούμπ. Ιδρυτής του φιλανθρωπικού ιδρύματος «Καρδιές για όλους», ο Έλληνας γιατρός από την Πόλη μαζί με την ομάδα του δεν κάνει τίποτα άλλο από το να χειρουργεί καθημερινά δωρεάν όλα τα παιδιά στις φτωχές συνοικίες του κόσμου, μόνο και μόνο για να ξαναδεί το χαμόγελο στα χείλη τους.

«Μπορεί να ακουστεί κοινότυπο, αλλά είναι αλήθεια: η μόνη μου ανταμοιβή είναι το χαμόγελο των παιδιών που έχω σώσει και η χαρά που νιώθουν οι οικογένειές τους. Αυτά μου αρκούν» λέει περήφανος μιλώντας στην «Espresso».

Ζει στην Υεμένη, αλλά οπουδήποτε στο κόσμο κι αν τον χρειαστούν, δηλώνει παρών. Δουλεύει δεκαοχτώ ώρες τη μέρα, όμως όπως λέει δεν κοιτάει ποτέ το ρολόι του: «Στην Υεμένη, που είναι η βάση μου, χειρουργώ κάθε μήνα περίπου σαράντα με πενήντα περιστατικά.

Όταν ταξιδεύω για φιλανθρωπικό σκοπό, είμαι ικανός να χειρουργήσω περίπου πενήντα περιστατικά μέσα σε δέκα μέρες, για να αυξήσω τον αριθμό των παιδιών που περιμένουν μήνες και χρόνια να υποβληθούν σε επέμβαση. Υπερβαίνω τις δυνάμεις μου. Δουλεύω περίπου δεκαοχτώ ώρες την ημέρα και τα Σαββατοκύριακα».

«Πιστεύω στον Θεό»

Ο πρώτος άνθρωπος που του έδειξε το δρόμο της φιλανθρωπίας ήταν -όπως μας αποκαλύπτει ο ίδιος- ο πατέρας του, κορυφαίος παθολόγος στην Κωνσταντινούπολη: «Από τα παιδικά μου χρόνια θυμάμαι ότι ο πατέρας μου μου έλεγε να αφουγκράζομαι τον πόνο των ανθρώπων και ειδικά αυτών που ζούνε στη φτώχεια».

Τον ρωτάμε αν πιστεύει στον Θεό. Αν έχει κάποια βάση αυτό που λέμε όταν κινδυνεύει κάποιος δικός μας άνθρωπος: «Ο Θεός να βάλει το χέρι του».

Η απάντησή του είναι αφοπλιστική: «Πρέπει να ξέρετε πως κάθε φορά που χειρουργώ πάνω από το χειρουργικό τραπέζι δεν κάνω τίποτα άλλο από το να επικαλούμαι τον Θεό». Και συνεχίζει συγκινημένος: «Αμέσως μετά, όταν όλα πάνε καλά, σε κάθε ευκαιρία θαυμάζω το έργο του Θεού πάνω σε μας τους ανθρώπους. Ναι, λοιπόν, πιστεύω στον Θεό. Άλλωστε, ο παππούς μου ήταν ιερέας».

Έρχεται όμως κάποια στιγμή στη ζωή, όπως μας λέει ο κ. Καλανγκός, που όλοι οι άνθρωποι νιώθουν πως κάποια πράγματα είναι υπεράνω των δυνάμεών τους: «Θυμάμαι πριν από εννιά χρόνια είχα χειρουργήσει ένα δύσκολο περιστατικό στη Μοζαμβίκη. Ένα παιδί 3 ετών με καρδιακή ανεπάρκεια, το οποίο όμως απεβίωσε τρεις ημέρες μετά την επέμβαση και ενώ νοσηλευόταν στην εντατική μονάδα. Όταν πήγα να συζητήσω τις αιτίες του θανάτου με τη μητέρα του, έμαθα έκπληκτος ότι αυτή η γυναίκα ήταν έγκυος 7 μηνών και μόλις πριν από δύο μήνες είχε χάσει και τον σύζυγό της. Είχε, λοιπόν, πουλήσει τα πάντα για να μπορέσει να μεταφέρει το άρρωστο παιδί της από το χωριό στην πρωτεύουσα, στο ιατρικό μας κέντρο, ενώ ταυτόχρονα την είχαν εγκαταλείψει φίλοι και συγγενείς. Το κλάμα και ο πόνος αυτής της γυναίκας που δεν είχε χρήματα ούτε για να θάψει το παιδί της με έκαναν να καταλάβω, με τον πιο σκληρό τρόπο, τι σημαίνει ζωή. Της έδωσα αμέσως όλα μου τα χρήματα, όλο μου το μισθό και ζήτησα από τον διευθυντή του ιατρικού κέντρου να της δώσει δουλειά στο μαγειρείο της μονάδας, όπως και έγινε. Σήμερα είναι ευτυχισμένη. Γέννησε τελικά δύο παιδάκια και συνεχίζει μέχρι σήμερα να δουλεύει στο ίδιο κέντρο. Είναι αυτές οι συνθήκες στις χώρες του Τρίτου Κόσμου που μου δίνουν την εντύπωση πως ορισμένα πράγματα εξακολουθούν να είναι "υπεράνω των δυνάμεών μου", όμως ποτέ δεν λυγίζω. Βέβαια, για να αλλάξουν οι συνθήκες ζωής και το βιοτικό επίπεδο σε αυτές τις χώρες πρέπει οι μεγάλες δυνάμεις να δουν διαφορετικά τις αιτίες της φτώχειας».


Η ευτυχία της προσφοράς

Παρά το γεγονός ότι έχει βραβευτεί δεκάδες φορές από διεθνείς οργανισμούς και ιδρύματα, όπως ο ίδιος λέει, δεν έχει αλλάξει ούτε στο ελάχιστο τις συνήθειές του και το χαρακτήρα του: «Σας λέω μετά λόγου γνώσεως πως όλα αυτά τα χρόνια όσο ακριβώς προχώρησα σε επιστημονικό και σε φιλανθρωπικό επίπεδο, άλλο τόσο προσπαθώ να είμαι ταπεινός, και αυτό είναι το μεγαλύτερο ιδανικό στη ζωή».

Τι κι αν έχει θυσιάσει το χρόνο του και την οικογενειακή του ζωή; Εκείνο που έχει σημασία -όπως λέει- είναι να είσαι χρήσιμος για τον διπλανό σου. Αυτό προσπαθεί να μεταλαμπαδεύσει και στα δύο παιδιά του - τις ελάχιστες ώρες που είναι κοντά τους. Όμως, ο Αυξέντιος Καλαγκός δεν έχει μόνο τον Κωνσταντίνο και τον Αλέξανδρο. Έχει σαν παιδιά του 9.000 φτωχά αγγελούδια που δεν είχαν πρόσβαση στη δημόσια και δωρεάν υγεία των χωρών που ζούσαν, στα οποία χάρισε αφιλοκερδώς το δικαίωμα να αναπνέουν και να μπορεί η καρδούλα τους να χτυπάει κανονικά.

ΑΝ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ 1000 ΑΤΟΜΑ ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΜΕΝΕΓΑΚΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΖΟΥΛΙΑ ΕΝΩ ΤΟΝ ΣΩΤΗΡΑ ΓΙΑΤΡΟ ΔΕΝ ΤΟΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ MAΣ... ΓΙΑΤΙ ΑΡΑΓΕ; ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΜΕΣΑ ΜΑΖΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ Η ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ;

Αφιέρωμα στο Νικηφόρο Βρεττάκο

Το Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο (Γ. Βαφόπουλου 3, 4ος όροφος, Θεσσαλονίκη) σας προσκαλεί στην παρουσίαση της Ανθολογίας Ποίησης και Πεζού Λόγου – Αφιέρωμα στον ποιητή-ακαδημαϊκό Νικηφόρο Βρεττάκο το Σάββατο 6 Οκτωβρίου 2012 και ώρα 20.30.

Ομιλητές:
Δέσποινα Μιχελάκη, Θεολόγος-Υπεύθυνη Περιβαλλοντικών Προγραμμάτων Β/θμιας Εκπ/σης  Δ. Θεσσαλονίκης
Βασιλική Β. Παππά, Μs Θεολόγος-ποιήτρια, Υπεύθυνη ΚΕ.ΣΥ.Π  Ν. Θεσπρωτίας
Κάκια Παυλίδου, Εκπαιδευτικός-ποιήτρια
Λεόντιος Πετμεζάς, Θεωρητικός - Ιστορικός-Τέχνης

Ποιητές που θα παρίστανται στην εκδήλωση θα διαβάσουν ποιήματά τους.

Μουσική: Ελένη Μανθοπούλου, κιθάρα-φωνή

Την εκδήλωση θα συντονίζει ο δημοσιογράφος Χρήστος Δόκαλης

Είσοδος ελεύθερη για το κοινό

Αφιέρωμα στους Έλληνες της Κάτω Ιταλίας



Διήμερο Αφιέρωμα στους Έλληνες της Κάτω Ιταλίας με Εκπαιδευτικά Εργαστήρια από τους Encardia.

Στο πλαίσιο του διήμερου Αφιερώματος που γεφυρώνει το Νότιο Αιγαίο με την Κάτω Ιταλία, για να γνωρίσουμε τον πολιτισμό των Γκρίκο, των Ελλήνων της παλιάς Μεγάλης Ελλάδας, πραγματοποιείται από τους Encardia ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα στον Κατωιταλιάνικο χορό της Ταραντέλας.

Η Ταραντέλα είναι ένας χορός που διαδόθηκε ιδιαίτερα την περίοδο του Μεσαίωνα και έχει αρχαιοελληνικές ρίζες. Το είδος Πίτσικα, ήταν τελετουργικό και χορεύεται, σε μία πιο σύγχρονη μορφή, μέχρι σήμερα από τους Ελληνόφωνους του Σαλέντο...

Α. ΕΙΔΙΚΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙ ΧΟΡΟΥ από τους Encardia

στην Τarantella Pizzica –Pizzica
Πέμπτη 4 Οκτωβρίου στις  17:00 – 20:00
Διάρκεια εργαστηρίου: 3 ώρες
Λίγα λόγια για το χορό….

Η Ιστορία
Η «Ταραντέλα Πίτσικα» είναι ο πιο χαρακτηριστικός τελετουργικός χορός και χορός της έκστασης της κάτω Ιταλίας. Ο παραδοσιακός χορός της κάτω Ιταλίας, η ταραντέλα, συνδέεται μα την αρχαία ελληνική αποικία του Τάραντα και στον πυρήνα των ελληνόφωνων χωριών του Σαλέντο.
Συνδέεται λοιπόν με ένα φαινόμενο που ονομαζόταν ταραντισμός. Ο ταραντισμός ήταν μια μορφή κρίσης μανίας που θεωρούσαν ότι οφειλόταν στο τσίμπημα μιας αράχνης για αυτό και ονομάζεται και ταραντέλα πίτσικα από το πιτσικάρε - τσιμπάω. Η Λικόσα ταραντούλα θεωρούσαν ότι τσιμπούσε κάποιον χωρικό μέσα στα χωράφια. Και για να θεραπευτεί κάποιος που τον είχε τσιμπήσει γινόταν ένας μουσικός εξορκισμός. Ειδικοί οργανοπαίχτες πήγαιναν στο σπίτι του άρρωστου και άρχιζαν τότε να παίζουν 12 διαφορετικά μοτίβα. Στην αντίστοιχη μελωδία, που θεωρούσαν ότι αντιστοιχεί στο μέγεθος και στο χρώμα της αράχνης που τον τσίμπησε, ο άρρωστος (συνήθως γυναίκα) άρχιζε να χτυπιέται και ξεκινούσε έναν ξέφρενο μιμητικό χορό, που μιμούνταν τις κινήσεις της αράχνης. Αυτό μπορούσε να κρατήσει και 3 ολόκληρες μέρες χωρίς διακοπή. Αυτός έπεφτε στο πάτωμα κουρασμένος και εξουθενωμένος αλλά θεραπευμένος.

Όμως τι υποδηλώνει το τσίμπημα της αράχνης;
Η χερσόνησος του Σαλέντο είναι η γη του επαναλαμβανόμενου τσιμπήματος σύμφωνα με τον ιταλό εθνογράφο Ernesto de Martino. Μία γη με τόσα προβλήματα, αδύναμη να  προσφέρει ασφάλεια και προστασία στον πληθυσμό της, ενώ οι κοινωνικές καταπιέσεις μεγάλες, που προκαλούσαν έντονα ξεσπάσματα. Το φαινόμενο σταμάτησε μετά τη δεκαετία του ’60, όταν εξέλειψαν πλέον αυτές οι συνθήκες.

Η διατήρηση του αρχαίου χορού
H Ταραντέλλα pizzica pizzica σίγουρα θεωρείται σήμερα ένα πολύ ισχυρό στοιχείο στην πολιτισμική παράδοση της Νοτίου Ιταλίας. Τα τελευταία χρόνια έχει αποκτήσει φανατικούς «οπαδούς» όχι μόνο σ’ ολόκληρη την Ιταλία αλλά και σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες. Παρ’ όλα αυτά, το κοινωνικό πλαίσιο, ο τρόπος της ζωής, οι κοινωνικές λειτουργίες που γέννησαν και διατήρησαν αυτόν το χορό έχουν αλλάξει και η σύγχρονη ζωή μας έχει απομακρύνει πολύ από τον τρόπο σκέψης των παλιών κοινωνιών.

Πώς λοιπόν μπορεί να λειτουργήσει η συγκεκριμένη μουσική και ο χορός στο σημερινό, στο σύγχρονο άνθρωπο; Η γνώση του παλιού και ξεχασμένου αναμφίβολα είναι ένας σίγουρος τρόπος για να ερμηνεύσει και να ζήσει κάποιος το σήμερα. Ο τρόπος που λειτουργούσαν οι παππούδες και προ-παππούδες μας, οι συνήθειες των αγροτικών κοινωνιών, τα πάθη και οι καημοί των λαϊκών ανθρώπων των παλαιότερων γενεών και τα έντονα σημάδια τους στο παρόν.

Αυτά στάθηκαν τα σημεία ενδιαφέροντος των μελών του συγκροτήματος encardia κατά τη διάρκεια  της πολύχρονης επικοινωνίας τους με τους ανθρώπους και τον τόπο, στα πάμπολα ταξίδια τους στα Ελληνόφωνα χωριά του Ιταλικού Νότου. Αυτήν την εμπειρία και τη γνώση που με αυτόν τον τρόπο απέκτησαν και αποκτούν,  επιθυμούν να μεταδίδουν , είτε μέσα από τα δικά τους τραγούδια, είτε στις συναυλίες τους, αλλά ακόμα και  σε αυτές τις σπάνιες συναντήσεις με τη μορφή σεμιναρίων.

Έτσι λοιπόν αυτήν τη φορά με άξονα τα βήματα του χορού pizzica pizzica και οδηγούς τους encardia θα επιχειρήσουμε μια στενότερη γνωριμία με την μοναδική παράδοση των Ελληνοφώνων στην περιοχή της Απουλίας.                                         

Πρόγραμμα

1) Περιγραφή του κοινωνικού περιβάλλοντος και πολιτισμού μέσα στο οποίο δημιουργείται αυτός ο χορός πριν από μερικές δεκαετίες και διαχωρισμός ανάμεσα στους τρεις τρόπους-λειτουργίες του, που υπηρετεί ο ίδιος ρυθμός.
α.  Pizzica pizzica (ερωτικός χορός ζευγαριού)
β.  Pizzica tarantata (μουσική θεραπεία κατά του  δαγκώματος της  ταραντούλας)
γ.  Pizzica scherma (μιμικό ντουέτο ανάμεσα σε δύο    αντιπάλους)

2) Εκμάθηση των πιο απλών βημάτων πάνω σε παραδοσιακές μουσικές αλλά και πιο σύγχρονες μουσικές προτάσεις.

3) Χορός σε ζευγάρια: όλοι οι συμμετέχοντες θα χορέψουν με τους διδάσκοντες.

4) Αναφορές στην φιγούρα του “mesciu de ballu” (εκείνος που κατευθύνει τον χορό), εκμάθηση πιο περίπλοκων βημάτων, χρήση του μαντηλιού.

5) Χορός ζευγαριού: οι συμμετέχοντες θα χορέψουν μεταξύ τους δοκιμάζοντας στην πράξη τα διάφορα βήματα.


Β.     ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΘΕΑΤΡΙΚΟΥ ΠΑΙΧΝΙΔΙΟΥ

Παρασκευή 5 Οκτωβρίου στις 15:30 – 19:30

Στη διάρκεια του μαθήματος οι συμμετέχοντες  έρχονται σε επαφή με διαφορετικές ποιότητες κίνησης και λόγου και δουλεύουν με ασκήσεις ρυθμού, συγκέντρωσης,  συντονισμού της ομάδας, αντίληψης του χώρου και ανάπτυξης της φαντασίας. Όλα αυτά γίνονται αποκλειστικά μέσα από παιχνίδια, χρησιμοποιώντας το χιούμορ μας και τη διάθεση για δημιουργία. Διδασκαλία: Ιωάννα Μίτσικα, χορεύτρια και μόνιμη συνεργάτης - μέλος των Encardia.
•    Διάρκεια σεμιναρίου 4 ώρες
•    Για τη συμμετοχή στο σεμινάριο δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία
Κόστος συμμετοχής σε κάθε εργαστήριο: 35€ κατ’ άτομο
•    Με τη συμμετοχή σας παίρνετε και ένα δωρεάν εισιτήριο για τη  βραβευμένη ταινία – ντοκιμαντέρ για τους Έλληνες της Κάτω Ιταλίας «Η Πέτρα που Χορεύει» σε σκηνοθεσία Α. Κοβότσου και παραγωγή Γ. Πουλίδη.
•    Τα εργαστήρια απευθύνονται σε: Εκπαιδευτικούς, Χοροδιδάσκαλους, Καλλιτέχνες αλλά και στον καθένα που θέλει να μάθει τον αρχαίο αυτό χορό της Ταραντέλας με την καθοδήγηση των μελών του σχήματος Encardia ή να γνωρίσει τις Τεχνικές του Θεατρικού Παιχνιδιού χωρίς να απαιτείται προηγούμενη εμπειρία!
•    Οι εγγραφές στο Master Class Κιθάρας από το Μ. Κονταξάκη, συνεχίζονται...

ΕΓΓΡΑΦΕΣ: Έως 2 Οκτωβρίου / Περιορισμένος αριθμός συμμετοχών! Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.

ΧΩΡΟΣ: θα σταλούν αναλυτικές πληροφορίες για τους χώρους που θα πραγματοποιηθούν τα σεμινάρια, σε όσους δηλώσουν συμμετοχή

Πληροφορίες:  anna@poeessa.com – Τηλ. 22410 74405

Γράψτε μας: Ονοματεπώνυμο, ηλικία, τηλέφωνο

Υπό την Αιγίδα του ΔΟΠΑΡ
Οργάνωση: Poeessa Thematic Events
Με τη συνεργασία του συλλόγου «Μεσαιωνικό Ρόδο»

«Η ΠΑΓΙΔΑ» του Ρομπέρ Τομά


«Η ΠΑΓΙΔΑ» του Ρομπέρ Τομά για 2η Χρονιά στο ΘΕΑΤΡΟ ELIART

Έναρξη παραστάσεων Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 στις 9μ.μ.

Κάθε Δευτέρα & Τρίτη στις 9μ.μ.
στο θέατρο ELIART
Κων/πόλεως 127 Βοτανικός

Για 2η χρονιά θα συνεχίσει  να μας κρατάει, μέσα από ανατροπές και χιούμορ, με κομμένη την ανάσα, το θεατρικό έργο του Ρομπέρ Τομά «Η ΠΑΓΙΔΑ» στο Θέατρο ELIART. Μια αστυνομική περιπέτεια που εξελίσσεται  σ’ ένα κοσμικό χειμερινό θέρετρο. Ένας άντρας (Χάρης Σώζος) δηλώνει στον επιθεωρητή της περιοχής την εξαφάνιση της συζύγου του. Ωστόσο, μετά από λίγο εμφανίζεται μία κυρία (Αννέτα Παπαθανασίου) που συστήνεται ως η σύζυγός του. Ο επιθεωρητής βρίσκεται μπροστά σε δίλημμα: ποιόν θα πιστέψει; Τον άντρα που ορκίζεται πως βλέπει για πρώτη φορά αυτή τη γυναίκα ή μήπως τη γυναίκα που επιβεβαιώνει κάθε στοιχείο της ταυτότητάς της; 

Κατά την διάρκεια της πλοκής του έργου, άλλοτε δραματικά και άλλοτε με χιούμορ αλλά και σαρκασμό, εμπλέκονται, οι Χρήστος Ευθυμίου, Κορίνα Αλεξανδρίδου, Κωνσταντίνος Λεβαντής και ο Δημήτρης Πετρόπουλος.

Ο θεατής, λάτρης του αστυνομικού έργου ή όχι, μπλέκεται κι αυτός στην παγίδα του Τομά και  σε όλη την διάρκεια της παράστασης συμμετέχει σ’ ένα παιχνίδι «γάτας και ποντικιού», προσπαθώντας να εξηγήσει τι συμβαίνει.

Ιστορία του έργου
«Η ΠΑΓΙΔΑ» γράφτηκε από τον Ρομπέρ Τομά το 1960 και αμέσως καταξιώθηκε ως ένα από τα πιο επιτυχημένα αστυνομικά έργα, ξεπερνώντας τις 30.000 παραστάσεις παγκοσμίως, κάνοντας τον Άλφρεντ Χίτσκοκ να αγοράσει τα δικαιώματα για να το μεταφέρει στον κινηματογράφο. Στην Ελλάδα, παρουσιάστηκε από τον θίασο του Δημήτρη Μυράτ στις αρχές τις δεκαετίας του ’60, σε μια εξαιρετική μετάφραση και διασκευή του ιδίου,  η οποία κρατήθηκε σε αυτό το ανέβασμα του έργου.

ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ:
Μετάφραση – Διασκευή: Δημήτρης Μυράτ
Σκηνοθεσία:  Γιώργος Φρατζεσκάκης
Σκηνικό – Κοστούμια: Καλλιόπη Ζαφειροπούλου
Μουσική επιμέλεια: Μαρία Χριστίνα Κριθαρά
Φωτισμοί: Παναγιώτης Μανούσης
Βοηθός Σκηνοθέτη: Ελένη Βουτυρά
Βοηθοί Παραγωγής: Γιώργος Τριανταφυλλόπουλος, Ναταλία Νικολοπούλου
Φωτογραφίες παράστασης: Chloé Kritharas

Παίζουν οι ηθοποιοί:
Χάρης Σώζος
Αννέτα Παπαθανασίου
Χρήστος Ευθυμίου
Κορίνα Αλεξανδρίδου
Κωνσταντίνος Λεβαντής
και ο Δημήτρης Πετρόπουλος

Εναρξη παραστάσεων Δευτέρα 8 Οκτωβρίου 2012 - λήξη παραστάσεων 1/1/2013
Ώρα έναρξης: 21:00
Διάρκεια: 90 λεπτά
Είσοδος: 15€ (φοιτητικό 10€)

Τηλέφωνο κρατήσεων: 210 3477677

Για ανέργους, πολύτεκνους, συνταξιούχους, άτομα με ειδικές ανάγκες, νέους κάτω των 18 ετών, με την επίδειξη των απαραίτητων δικαιολογητικών, ισχύει η προσφορά 15€ τα δύο άτομα.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές