Πέμπτη 31 Ιανουαρίου 2013

Rainy Night

"Νύχτα βροχερή", του Γιώργου Αρκομάνη

Ένα έργο για πιάνο... ένα ρεσιτάλ... ένα ταξίδι.

Σολίστ: Δημήτρης Ανούσης

Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2013
21:00
Είσοδος €12


Στο ΑΝ ART ARTISTRY
Μονής Αστερίου 4
Αθήνα (Πλάκα)
210 3220082
www.an-art.com
info@an-art.com
an-art@an-art.com

Για κρατήσεις θέσεων τηλεφωνικά ή με email.

Rainy Night
I. Prelude
II. Black Sky
III. Loneliness
IV. The Storm
V. The last raindrops
VI. Dawn (epilogue)

Ο Σούνε στην Ελλάδα - Sune i Grekland


Μεγάλη επιτυχία σημειώνει η ταινία SUNE που γυρίστηκε στη Ρόδο

Τον Ιούνιο που μας πέρασε ολοκληρώθηκαν τα γυρίσματα της ταινίας «Ο Σούνε στην Ελλάδα» (Sune i Grekland) που εκτυλίχθηκαν εξολοκλήρου σε γραφικά μέρη του νησιού μας, με ένα γύρισμα στη Σύμη και αρκετά άλλα σε χώρους γνωστού ξενοδοχείου, με τη συμμετοχή δημοφιλών Σουηδών ηθοποιών.

Στην ταινία πήραν μέρος επίσης περισσότεροι από 400 βοηθητικοί ηθοποιοί και κομπάρσοι από τη Ρόδο και τη Σουηδία (τουρίστες του νησιού), σε διάφορους ρόλους, ενώ με το σουηδικό συνεργείο συνεργάστηκαν Έλληνες επαγγελματίες του χώρου από την Αθήνα αλλά και Ρόδιοι σε βοηθητικές εργασίες, όπως ο Τάκης Μιχαηλίδης ως βοηθός παραγωγής (συμμετείχε και ως βοηθητικός ηθοποιός στο ρόλο του ελεγκτή διαβατηρίων), ο Παναγιώτης Σοροπίδης ως χειριστής βοηθητικού βίντεο και η Δικαία Κατσιμπρή ως 2η βοηθός ενδυματολόγου, ενώ τη διεύθυνση του τμήματος Casting ανέλαβε το γραφείο Poeessa Events & Film Services, με υπεύθυνη την Άννα Αχιολά.

Η ιδέα να γυριστεί η ταινία στη Ρόδο ήταν του Έλληνα συμπαραγωγού Διονύση Σαμιώτη, που άλλωστε υπήρξε παραγωγός και σε προηγούμενες ταινίες που γυρίστηκαν στη Ρόδο (O Jerusalem/Beyond Friendship, The Gold of Troy), ως συνεργάτης τότε της εταιρίας Cinegram. Ο κ. Σαμιώτης πρότεινε στον παραγωγό του SUNE, Patrick Ryborn της εταιρίας Eyeworks, τα γυρίσματα να γίνουν στο νησί μας, ενώ η αρχική σκέψη προσανατολιζόταν σε Τουρκία ή Κρήτη. Ακολούθησε επικοινωνία με την Άννα Αχιολά, που είχε εργαστεί και στις προηγούμενες διεθνείς κινηματογραφικές παραγωγές που γυρίστηκαν στη Ρόδο από το 2005, ώστε να οργανώσει το πρώτο location scouting (εύρεση χώρων γυρισμάτων) που θα μπορούσε να δελεάσει το Σουηδό παραγωγό και σκηνοθέτη, και να καλύψει τις ανάγκες των γυρισμάτων.

Οι Σουηδοί συντελεστές πείστηκαν και τα γυρίσματα της ταινίας πραγματοποιήθηκαν στο νησί μας, αφήνοντας τις καλύτερες εντυπώσεις στους σκανδιναβούς κινηματογραφιστές τόσο για τον τόπο μας, όσο και για τον επαγγελματισμό, την εργατικότητα και τη συνέπεια των Ελλήνων συνεργατών τους, που όμοια δεν είχαν ξανασυναντήσει –όπως είπε ο Σουηδός σκηνοθέτης– τόσο στη χώρα τους, όσο σε άλλες χώρες που είχαν ταξιδέψει για άλλες ταινίες. Πιστώθηκε λοιπόν το νησί μας, με τις παρεχόμενες υποδομές και το ανθρώπινο δυναμικό του, μία μεγάλη επιτυχία και δημιουργήθηκε μία μαγιά, αξιοποιήσιμη για την προσέλκυση περισσότερων ταινιών στο νησί της Ρόδου, όπως άλλωστε έχει προτείνει επανειλημμένα στους φορείς, το γραφείο υπηρεσιών παραγωγής ταινιών και εκδηλώσεων Ποιήεσσα (Poeessa).

Το σημαντικότερο όμως όλων είναι η τεράστια επιτυχία που σημειώνει η ταινία στις Σκανδιναβικές χώρες, όπου ήδη προβάλλεται από τις 25 Δεκεμβρίου 2012, ενώ θα διανεμηθεί και σε άλλες χώρες της Ευρώπης, όπως στη Γερμανία. Οι πωλήσεις των εισιτηρίων του SUNE, μόνο στη Σουηδία, έχουν ξεπεράσει τις 400.000, περισσότερες δηλ. από αυτές της Χολιγουντιανής ταινίας «Hobbit», ενώ η ταινία έχει αποσπάσει τις καλύτερες κριτικές και το 1ο βραβείο κοινού, στην απονομή των κινηματογραφικών βραβείων Guldbaggen που πραγματοποιήθηκε στη Στοκχόλμη από την Swedish Film Academy (δείτε link: http://www.svtplay.se/guldbaggen), πράγμα που συνεπάγεται και μεγάλη προβολή από όλα τα ΜΜΕ της χώρας.

Η επιτυχία αυτή της Σουηδικής ταινίας, μεταφράζεται και σε μία τεράστια προβολή του νησιού μας που έχει επίσης αφήσει τις καλύτερες εντυπώσεις από τις ομορφιές του, που αναδείχτηκαν από την αριστοτεχνική διεύθυνση φωτογραφίας του Mats Axby και την εκπληκτική σκηνοθεσία του Hannes Holm, ο οποίος όπως είπε, θα θεωρήσει την ταινία του αυτή επιτυχημένη, μόνο εφόσον φέρει τουρισμό στη Ρόδο! Και δείχνει να το έχει πετύχει… καθώς τα διαφημιστικά οφέλη από αυτή την ταινία θα τα εισπράττουμε για πολλά χρονιά, με την προσέλκυση περισσότερου σκανδιναβικού κυρίως τουρισμού, όπως άλλωστε συμβαίνει πάντα με τις ταινίες που γίνονται σημείο αναφοράς για έναν τόπο.

Σημειωτέoν ότι η μόνη χορηγία που δόθηκε στη συγκεκριμένη παραγωγή ήταν από το ξενοδοχείο Rodos Palace, που ανέλαβε τη φιλοξενία του Ελληνικού συνεργείου, παρόλο που υπήρξε δέσμευση από κάποιους φορείς για έστω και μικρή στήριξη της, με σκοπό να προβληθεί τα μέγιστα το νησί μας, αλλά δε δόθηκε. Χορηγίες δόθηκαν ακόμα από την ταβέρνα “Σαρρής” και την κα Μαρίζα Σβηριάδη (ιδιοκτήτρια του ξενοδοχείου Lindian Village) που παρέθεσαν γεύματα στο Σουηδικό συνεργείο ενώ οι Πηγές Καλλιθέας διέθεσαν το χώρο για το αποχαιρετιστήριο δείπνο. Με μεγάλη προθυμία συνεργάστηκαν επίσης με το τμήμα του Casting για την εξεύρεση βοηθητικών ηθοποιών, το σχολείο Ροδίων Παιδεία, η κα Μαρία Μανιώτη, το καφέ Passaggio και το ραδιόφωνο Λυχνάρι και γι’ αυτό τους ευχαριστούμε θερμά!

Το trailer της ταινίας “Sune i Grekland” μπορείτε να δείτε στο link: www.youtube.com/watch?v=TWTUV4i32m4

Για την παραγωγή “Sune i Grekland”,
Poeessa Events & Film Services

Τρίτη 29 Ιανουαρίου 2013

1922: ο μεγάλος ξεριζωμός και το έπος της εγκατάστασης των Μικρασιατών Ελλήνων στην Ελλάδα



Της Αμαλίας Κ. Ηλιάδη,
φιλολόγου-ιστορικού,
Δ/ντριας 3ου Γυμνασίου Τρικάλων


Το 3ο Γυμνάσιο Τρικάλων, στο πλαίσιο της προσπάθειας που καταβάλλει για την προώθηση της ενδοσχολικής επιμόρφωσης, πραγματοποίησε την 4η για εφέτος επιμορφωτική του συνάντηση, την Πέμπτη, 24-01-2013 και ώρα 6.30μ.μ., με θεματική επιλογή: «ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΣΕΝΑΡΙΟ: H μικρασιατική καταστροφή-Η πυρπόληση της Σμύρνης (1922) και η επιβίωση των προσφύγων μέσα από το φωτογραφικό φακό και τις προφορικές μαρτυρίες».

Εισηγήτρια ήταν η κ. Ρουσουλιώτη Χαρίκλεια, φιλόλογος-ιστορικός, καθηγήτρια του 3ου Γυμνασίου Τρικάλων, με Μεταπτυχιακό στη Νεότερη Ελληνική και Ευρωπαϊκή Ιστορία από το Α.Π.Θ. Με το πολυποίκιλο και εντυπωσιακό οπτικοακουστικό υλικό της παρουσίασής της η εξειδικευμένη στην περίοδο αυτή εισηγήτρια, μας έδειξε εποπτικά και μέσα από φύλλα εργασίας πως οι μαθητές/τριες μπορούν να επεξεργαστούν διαφορετικά είδη ιστορικών πηγών (γραπτές, προφορικές και οπιτικοακουστικές), πως μπορούν να κατανοήσουν τη σημασία της «μικροϊστορίας», της ιστορικής μνήμης όπως αυτή διασώζεται στις μαρτυρίες απλών ανθρώπων, πώς να κατανοούν την έννοια της οπτικής γωνίας, συνθέτοντας δικό τους κείμενο από διαφορετικές οπτικές γωνίες, πώς να ασκηθούν στην επιλογή εκείνων των πληροφοριών που ταιριάζουν στο εκάστοτε ερώτημα – δραστηριότητα (κριτικός γραμματισμός). Επίσης πως να επισημάνουν τις συνέπειες του πολέμου για τον άμαχο πληθυσμό και τη στάση των ισχυρών, πως να προσεγγίσουν βιωματικά το κοινωνικό φαινόμενο της προσφυγιάς και τις δυσκολίες που απορρέουν από αυτό και τελικά να εμπλουτίσουν τις γνώσεις τους σχετικά με το βιοτικό επίπεδο των μικρασιατών προσφύγων μετά τον ερχομό τους στην Ελλάδα.

Ομολογουμένως, τα συγκινητικά σημεία της εισήγησής της που προκάλεσαν την αυθόρμητη ενσυναίσθησή μας και εξέγειραν τη βιωματική συμμετοχή μας στα δραματικά ιστορικά γεγονότα υπήρξαν πολλά. Όπως άλλωστε αναφέρει ο Douglas Dakin στο βιβλίο του «Η ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ» (σ.356): «Στις 26 Αυγούστου/8 Σεπτεμβρίου το Ελληνικό Γενικό Επιτελείο εγκατέλειψε την Σμύρνη… Το τουρκικό ιππικό μπήκε στην πόλη την επόμενη μέρα. Στις 29 Αυγούστου/11 Σεπτεμβρίου 1922 οι Τούρκοι κατέσφαξαν πολλούς χριστιανούς, και δύο μέρες αργότερα πυρπόλησαν την πόλη. Γλίτωσαν μόνο διακόσια ή τριακόσια κτίρια και ο τουρκικός τομέας. Χάθηκαν περισσότερα από 25.000 άτομα και πάνω από 200.000 συνωστίζονταν στην παραλία, χωρίς τροφή και νερό, εκλιπαρώντας βοήθεια. Ενώ στο σχολικό βιβλίο (σελ.107) της Γ' γυμνασίου, όπως εύγλωττα τόνισε η κ. Ρουσουλιώτη Χαρίκλεια, η τελική επίθεση και η καταστροφή καλύπτεται σε λίγες γραμμές. Συγκεκριμένα αναφέρεται: «Στις 13 Αυγούστου εκδηλώθηκε η τελική τουρκική επίθεση. Λίγο μετά η ελληνική άμυνα κατέρρευσε και άρχισε η υποχώρηση. Στις 27 Αυγούστου οι κεμαλικοί μπήκαν στη Σμύρνη. Η πόλη παραδόθηκε στις φλόγες, οι Έλληνες και οι Αρμένιοι κάτοικοί της στη σφαγή. Η ήττα του ελληνικού στρατού σήμανε και το τέλος του μικρασιατικού ελληνισμού. Όσοι Έλληνες σώθηκαν πήραν το δρόμο για την προσφυγιά.» Συνεπώς, μια πληρέστερη ενημέρωση των μαθητών για τις συνθήκες που επικράτησαν κατά την καταστροφή επιβάλλεται.

Έτσι, και με τρόπο απτό και κατανοητό, μέσα από την ακόλουθη δικτυογραφία (http://www.ime.gr/fhw/, http://www.youtube.com/, http://www.ert-archives.gr/) εμφανίστηκαν μπροστά στα διεσταλμένα από ανθρωπιστική και εθνική αγανάκτηση μάτια μας… οι αρπαγές και οι λεηλασίες σπιτιών και περιουσιών, οι γεωργικές και κτηνοτροφικές καταστροφές, το γκρέμισμα σχολείων, ναών και άλλων ευαγών ιδρυμάτων, η χρεοκοπία και καταστροφή βιοτεχνικών και βιομηχανικών επιχειρήσεων με τον παράλληλο ευτελισμό κάθε ανθρώπινης αξιοπρέπειας που περιλαμβάνονται μαρτυρικοί βασανισμοί αιχμαλώτων, βιασμοί και ηθική οδύνη υπό το κλίμα του τρόμου και της απειλής του θανάτου, αλλά και οι ατέλειωτες πορείες αιχμαλώτων, στα περιώνυμα "τάγματα εργασίας", με άγνωστο αριθμό ανθρώπων που χάθηκαν σ΄ αυτά, οι σφαγές, οι θηριωδίες μέχρι και οι εκτελέσεις επί των αποφάσεων των τουρκικών δικαστηρίων της "Ανεξαρτησίας", πράγματα και γεγονότα που δεν έχουν μέχρι σήμερα ερευνηθεί πλήρως...". Και το φοβερώτερον είναι, ότι το όργιον αυτό του αίματος, του ολέθρου και των ποικίλων άλλων εγκλημάτων έγινεν υπό τα βλέμματα, τα χαιρέκακα συχνά χαμόγελα και τας επευφημίας ακόμη πολλάκις των πληρωμάτων των ξένων πολεμικών, ακόμη και των επισήμων εκπροσώπων των χριστιανικών δυνάμεων.[...] Ο ίδιος πρόξενος (ο γάλλος) προσκεκλημένος εις γεύμα, εις το οποίον ήτο προσκεκλημένος και ο πρόξενος Γεώργιος Χόρτων, ο μόνος, όπως ελέχθη, πρόξενος, φιλικώς διατεθειμένος προς τους έλληνας, εδικαιολογήθη δια την καθυστέρησίν του επί ολίγα λεπτά με αυτά τα τρομερά λόγια: "Διότι, είπεν, η ατμάκατος με την οποίαν ερχόμουν από το γαλλικόν πολεμικόν προσέκρουε, συνεχώς, εις επιπλέοντα πτώματα ελληνίδων". Και ο αμερικανός πρόξενος, ακούων την κυνικήν αυτήν δικαιολογίαν, ώκτειρε τον εαυτόν του ότι ανήκεν εις το ανθρώπινον γένος.[...] Εις την γαλλικήν "Revue de Paris" αναγράφονται αυτά τα φοβερά δια τον χριστιανικόν πληθυσμόν μεταξύ άλλων: "Αι φωναί των σφαζομένων έφθαναν από την παραλίαν και τα πτώματα των πνιγμένων επέπλεον πέριξ των πλοίων. Μέσα εις αυτήν την αγριότητα ηκούσθησαν ήχοι μουσικής από αγγλικόν πολεμικόν σκάφος προς τέρψιν των εις αυτόν επιβαινόντων". Και ο ανταποκριτής των "Τάιμς" στην Κ/πολιν προσθέτει και αυτός εις τηλεγράφημά του υπό ημερομηνίαν 3/16 Σεπτεμβρίου: "Ναυτικόν άγημα άγγλων που εφύλαττε το εργοστάσιον φωταερίου παρέστη μάρτυς φρικτών εγκλημάτων εις βάρος ελληνίδων εις τον δρόμον χωρίς να επέμβη, διότι είχε λάβει διαταγήν να μην επέμβη εις ο,τιδήποτε άλλο, πλην περιπτώσεως αφορώσης την αφάλειαν του εργοστασίου". (Χ. Αγγελομάτης, Χρονικόν Μεγάλης Τραγωδίας, A).

Στο τελευταίο μέρος της άριστα δομημένης παρουσίασής της η κ. Ρουσουλιώτη διέγραψε αδρά το έπος της εγκατάστασης των προσφύγων στην Ελλάδα. Έδειξε μέσα από οπτικοακουστικό υλικό (φωτογραφίες, αποσπάσματα ντοκυμαντέρ) πως, με αφετηρία την επομένη της αναγκαστικής μετανάστευσης τους, οι πρόσφυγες διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση του σύγχρονου ελληνισμού. Όσον αφορά στην ελληνική οικονομία, το όφελος υπήρξε σημαντικό. Εκτός της αύξησης της προσφοράς ειδικευμένης και φθηνής εργατικής δύναμης και της διεύρυνσης της εσωτερικής αγοράς, η στέγαση των προσφύγων, τα αποξηραντικά έργα, η οδοποιία, οι επικοινωνίες, η παραγωγή υφαντουργικών ειδών πρώτης ανάγκης έγιναν στόχοι της κοινωνικής πολιτικής και λειτούργησαν ως προσοδοφόροι τομείς για τις ελληνικές και ξένες επιχειρήσεις. Οι πρόσφυγες, χωρίς να εκμεταλλευθούν εντέλει προς ίδιον όφελος το εργατικό δυναμικό τους –εκτός εξαιρέσεων- έβγαλαν την ελληνική οικονομία από τον λήθαργό της και την ώθησαν σε κρίσιμες αναδιαρθρώσεις. Στα παραπάνω είναι αναγκαίο να συνδυαστεί και η πολιτισμική τους προσφορά, ως τόνωση της πνευματικής ζωής και διαμόρφωση μιας νέας ελληνικής πολιτισμικής ταυτότητας. Ωστόσο, σε τούτη την ιστορική αποτίμηση, τόνισε εύστοχα η εισηγήτρια, θα πρέπει να λάβουμε υπ’ όψιν μας ότι σε κοινωνικό επίπεδο οι μαζικοί θάνατοι από την εξαθλίωση, τις κακουχίες και τις ασθένειες, η ψυχολογική αναταραχή, οι άθλιες συνθήκες εργασίας και οι προσωπικές απώλειες δεν μπορούν να εξισορροπήσουν ως ανταλλάγματα τις όποιες οικονομικές ή πολιτισμικές ωφέλειες υπό τη βραχυπρόθεσμη οπτική γωνία της βραχύβιας ανθρώπινης ζωής.

Η μάγισσα Ταραντούλα προσπαθεί να καταστρέψει τις αποκριές!


«Η μάγισσα Ταραντούλα προσπαθεί να καταστρέψει τις αποκριές!» στο Θέατρο Vault

Μετά την επιτυχία της παράστασης «Η μάγισσα Ταραντούλα προσπαθεί να καταστρέψει τα Χριστούγεννα», η εταιρεία καλλιτεχνικών παραγωγών Scene 10-7, παρουσιάζει τις αποκριάτικες περιπέτειες της μάγισσας Ταραντούλας. Η παράσταση απευθύνεται σε παιδιά από 2.5 έως 11 ετών

Η υπόθεση της παράστασης:
Γιατί η μάγισσα Ταραντούλα μισεί τόσο πολύ τις απόκριες που είναι η γιορτή του γλεντιού, του κεφιού και της χαράς; Τι πανούργο σχέδιο έχει καταστρώσει για να επιτύχει την καταστροφή τους; Θα καταφέρει η καλόψυχη Καλικατζαρένια να την εμποδίσει όπως κάνει τόσα χρόνια; Τι θα κάνει ο Καρναβαλένιος για να σώσει τις αποκριές και την Καλικατζαρένια από την οργή της Ταραντούλας;

Γιατί υπάρχει κίνδυνος να μην πετάξει ούτε ένας χαρταετός την φετινή καθαρά Δευτέρα; Τι ρόλο θα παίξει στην ιστορία μας η Γουρουνίτσα - Μπαλαρίνα; Το σίγουρο είναι ότι και οι τρεις θα χρειαστούν βοήθεια την βοήθεια των παιδιών. Γι' αυτό μην χάνετε χρόνο!
Ελάτε στο Θέατρο Vault!!
Αν θέλετε μπορείτε να έρθετε ντυμένοι μασκαράδες! Αν δεν έχετε κουστούμι μην κατσουφιάζετε. Φεύγοντας από την παράσταση θα ξέρετε πώς να κατασκευάσετε το δικό σας κουστούμι εύκολα και γρήγορα. Και φυσικά, αυτή είναι μόνο μία από τις εκπλήξεις που σας περιμένουν. Ελάτε να γνωρίσουμε μαζί τα διασκεδαστικά ελληνικά ήθη και έθιμα των αποκριών και να τα σώσουμε από την μάγισσα Ταραντούλα.

Συντελεστές:
Κείμενο: Τζένη Κοσμίδου
Σκηνοθεσία: Αγγελική Γκαλμπένη
Πρωτότυπη Μουσική: Χρήστος Στρατηγόπουλος
Σκηνογράφος/Ενδυματολόγος: Μικέλα Τσόντζου
Χορογραφίες: Ειρήνη Στρατηγοπούλου
Βοηθός σκηνοθέτη: Μία Καλιτζόγλου
Εικονογράφηση αφίσας: Δημήτρης Παγώνας

Παίζουν:
Τζένη Κοσμίδου, Μαρίνα Σταμάτη, Μία Καλιτζόγλου, Τζανής Σπανός

Ώρες παραστάσεων: 12:00, 15:00 το μεσημέρι

Πρεμιέρα: Σάββατο 02 Φεβρουαρίου 2013, ώρα 12:00
Επίσημη Πρεμιέρα: Σάββατο 02 Φεβουαρίου 2013, ώρα 15:00

Διάρκεια:90 λεπτά

Τελευταία παράσταση: Σάββατο 16 Μαρτίου 2013

Γενική είσοδος: 10 Ευρώ

Θέατρο Vault
Μελενίκου 26,
Βοτανικός (Πλησίον Μετρό Κεραμεικός)
2130356472
6945993870

Πέμπτη 24 Ιανουαρίου 2013

ΟΜΟΡΦΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ: ΤΑΙΝΙΑ και ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΟ ΕΞΩΦΥΛΛΟ

Τα ΟΜΟΡΦΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ, η πολυαναμενόμενη ταινία που αποτελεί μεταφορά του πρώτου βιβλίου της μπεστ-σέλερ τετραλογίας των Garcia και Stohl, καταφθάνει στις κινηματογραφικές αίθουσες στις 28 Φεβρουαρίου!


Με την ευκαιρία της προβολής της ταινίας το ομώνυμο βιβλίο κυκλοφορεί από 28/1 με κινηματογραφικό εξώφυλλο (tie-in edition).

   
Τίτλος βιβλίου: ΟΜΟΡΦΑ ΠΛΑΣΜΑΤΑ
Σειρά βιβλίων: Όμορφα Πλάσματα
Αρ. βιβλίου 1
Συγγραφείς: KAMI GARCIA & MARGARET STOHL
Έκδοση: Κινηματογραφικό εξώφυλλο
Εκδόσεις Πλατύπους
Αρ. σελίδων: 608
Τιμή: €23.33
ISBN: 978-960-6665-93-6
Ημερ.κυκλοφ.: 28 Ιανουαρίου 2013

ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΗ ΥΠΕΡΠΑΡΑΓΩΓΗ 28 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2013

ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΙΡΑΙΕΣ… ΑΛΛΕΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΡΑΜΕΝΕΣ
Δεν υπήρχαν εκπλήξεις στην Επαρχία Γκάτλιν. Τουλάχιστον αυτό νόμιζα. Όπως αποδείχθηκε, έκανα πολύ μεγάλο λάθος.
Υπήρχε μια κατάρα.
Υπήρχε μια κοπέλα.
Και στο τέλος,
υπήρχε ένας τάφος.
Η Λένα Ντουκέιν δεν μοιάζει με κανέναν στη μικρή πόλη του νότιου Γκάτλιν, και πασχίζει να κρύψει τη δύναμή της και μια κατάρα που στοιχειώνει την οικογένειά της για ολόκληρες γενιές. Αλλά ακόμα και μέσα στους πνιγμένους στα χορτάρια κήπους, στους θολούς βάλτους, και τις μισογκρεμισμένες ταφόπετρες του ξεχασμένου Νότου, ένα μυστικό δεν μπορεί να μείνει για πάντα κρυφό.
Ο Ίθαν Γουέιτ, ο οποίος μετράει τους μήνες μέχρι να μπορέσει να δραπετεύσει από το Γκάτλιν, στοιχειώνεται από όνειρα με ένα όμορφο κορίτσι που δεν έχει δει ποτέ. Όταν η Λένα μετακομίζει στην πιο παλιά και διαβόητη φυτεία της πόλης, ο Ίθαν νιώθει μια ανεξήγητη έλξη για αυτήν και είναι αποφασισμένος να ανακαλύψει τι είναι αυτό που τους ενώνει.

Σε μια πόλη χωρίς εκπλήξεις, ένα μυστικό μπορεί να αλλάξει τα πάντα.

ΚΡΙΤΙΚΕΣ
“Ο Κάστερ κόσμος είναι απόλυτα αληθινός, χάρη στην επιδεξιότητα με την οποία οι συγγραφείς αντιπαραθέτουν το μυστηριακό, μαγικό κόσμο με τη νότια καθημερινότητα του Γκάτλιν… Οι φαν θα ικετεύουν για περισσότερα”. —VOYA  (Starred Review)

“Στη Γοτθική παράδοση της Anne Rice… Δώστε αυτό το βιβλίο στους φαν του Λυκόφωτος της Stephenie Meyer ή της τηλεοπτικής σειράς True Blood”.  —SLJ

“Εξαιρετικά ειπωμένο. Αδύνατο να ξεχαστεί”.
—MICHELLE ZINK, συγγραφέας της σειράς Προφητεία των Αδελφών

“Μια αλησμόνητα απολαυστική σκοτεινή φαντασία”.
—CASSANDRA CLARE, συγγραφέας των New York Times μπεστ-σέλερ σειρών Θανάσιμα Εργαλεία και Δαιμονικές Μηχανές

“Σαν ένα βαρύ, καυτό καλοκαίρι της Καρολίνας, σε διαποτίζει μέχρι που δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτα άλλο”. —CARRIE RYAN, συγγραφέας της New York Times μπεστ-σέλερ σειράς To Δάσος με τα Χέρια και τα Δόντια

“Ένα μεθυστικό γοτθικό μυθιστόρημα του Νότου, οι αλησμόνητοι, εκκεντρικοί χαρακτήρες του οποίου σε τραβούν μέσα στο συναρπαστικό τους κόσμο”. —HOLLY BLACK, συγγραφέας του Tithe: A Modern Faerie Tale

“Εξαιρετικά καλογραμμένο, ατμοσφαιρικό, και πρωτότυπο. Το καταβρόχθισα”.
—MELISSA MARR, συγγραφέας του Wicked Lovely

ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ
NEW YORK TIMES BESTSELLER
PUBLISHERS WEEKLY BESTSELLER
BEST OF 2009 AMAZON
–Nο 1 Teen Pick
–Nο 5 Editor’s Pick
INDIE NEXT LIST Teen Pick Winter 09/10
ALA WILLIAM C. MORRIS YA DEBUT AWARD FINALIST 2010
BORDERS ORIGINAL VOICES
NEW YORK PUBLIC LIBRARY BOOKS FOR THE TEEN AGE
WALL STREE JOURNAL’S Best Books to Give as Gifts STARRED SELECTION

ΟΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΙΣ
Η Kami Garcia και η Margaret Stohl συνέλαβαν τον κόσμο των Όμορφων Πλασμάτων στη διάρκεια ενός γεύματος. Η φανταστική λογοτεχνία σαγήνευε πάντα τη Margaret, ενώ η Kami λάτρευε τις ιστορίες του αμερικάνικου Νότου. Έγραψαν πρόχειρα τις ιδέες τους για μια ιστορία πάνω σε μια χαρτοπετσέτα. Μέχρι να φύγουν από το εστιατόριο, είχε γεννηθεί ο κόσμος των Όμορφων Πλασμάτων. Η Kami και η Margaret ζουν στο Λος Άντζελες με τις οικογένειές τους.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές