Αποκαλυπτική και επιστημονική προσέγγιση ενός αμφιλεγόμενου ζητήματος. Η ινδική κάνναβη, με τις εκφάνσεις της στην φαρμακολογία, την κλωστοϋφαντουργία αλλά και την παραγωγή ψυχεδελικών προϊόντων, βαδίζει εκατοντάδες χρόνια παράλληλα με την εξέλιξη της ανθρώπινης κοινωνίας.
Ο Γιώργος Καράμπελας, με ψυχραιμία και ουδετερότητα, ανιχνεύει την πορεία του φυτού που προκάλεσε έριδες και καταγράφει τους συμβολισμούς και τις ιδέες που συντρόφεψαν τις πέρα από τη βιομηχανία χρήσεις του. Βιβλίο που αποδεδειγμένα αντιμετωπίζει το φλέγον ζήτημα με επιστημονική σοβαρότητα και με δεδομένο ιστορικό απαγόρευσης για πολλά χρόνια.
Λίγα λόγια για το συγγραφέα:
Γεννημένος το 1956 ο Γιώργος Καράμπελας έχει πλούσιο βιογραφικό εμπλοκής του στο κοινωνικό γίγνεσθαι της μεταπολίτευσης. Δημοσιογράφος εκδότης, αρχισυντάκτης, συνιδρυτής του Κινήματος Για τα Δικαιώματα των Στρατιωτών αλλά και του Κινήματος Εκδιδομένων Γυναικών Ελλάδος, συγγραφέας του περίφημου Τσελεμεντέ του Αναρχικού αλλά και του βιβλίου Ελληνικό Αντάρτικο Πόλεων (1985) και Ερωτική Βοτανολογία (1989).
Ασχολείται ενεργά με τη γεωργία και τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο της αρχαιογνωσίας και των θεοσοφικών μελετών.
Ο Γιώργος Καράμπελας, με ψυχραιμία και ουδετερότητα, ανιχνεύει την πορεία του φυτού που προκάλεσε έριδες και καταγράφει τους συμβολισμούς και τις ιδέες που συντρόφεψαν τις πέρα από τη βιομηχανία χρήσεις του. Βιβλίο που αποδεδειγμένα αντιμετωπίζει το φλέγον ζήτημα με επιστημονική σοβαρότητα και με δεδομένο ιστορικό απαγόρευσης για πολλά χρόνια.
Λίγα λόγια για το συγγραφέα:
Γεννημένος το 1956 ο Γιώργος Καράμπελας έχει πλούσιο βιογραφικό εμπλοκής του στο κοινωνικό γίγνεσθαι της μεταπολίτευσης. Δημοσιογράφος εκδότης, αρχισυντάκτης, συνιδρυτής του Κινήματος Για τα Δικαιώματα των Στρατιωτών αλλά και του Κινήματος Εκδιδομένων Γυναικών Ελλάδος, συγγραφέας του περίφημου Τσελεμεντέ του Αναρχικού αλλά και του βιβλίου Ελληνικό Αντάρτικο Πόλεων (1985) και Ερωτική Βοτανολογία (1989).
Ασχολείται ενεργά με τη γεωργία και τα τελευταία χρόνια δραστηριοποιείται στο χώρο της αρχαιογνωσίας και των θεοσοφικών μελετών.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου