Δευτέρα 4 Οκτωβρίου 2010

Ένα θαύμα για την Αλίκη

Συγγραφέας: Ρένα Ρώσση-Ζαΐρη
Εικονογράφηση: Ελίζα Βαβούρη
Εκδόσεις Ψυχογιός
Σειρά: Φραουλίτσα (από 4 ετών)
Πρώτη έκδοση: Οκτώβριος 2010
Σελ.: 48
Τιμή: 5,50€
ISBN: 978-960-453-840-9

Κάθισα στο θρανίο μου κι άρχισα να διαβάζω αργά αργά το γράμμα που είχα γράψει στον Αϊ-Βασίλη. Ύστερα έβαλα τα γέλια. Ήμουν σίγουρη πως κι ο Αϊ-Βασίλης, μόλις το διάβαζε, θα έκανα «Χο! Χο! Χο!» με εκείνη τη βαριά φωνή που με κάνει να ξεκαρδίζομαι στα γέλια. Θα γούρλωνε και τα μάτια του. Γιατί ήμουν σίγουρα το μοναδικό παιδί σε ολόκληρο τον κόσμο που του ζητούσε ένα τέτοιο δώρο.

Μια τρυφερή γιορτινή ιστορία!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΗΣ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ
Η ΡΕΝΑ ΡΩΣΣΗ - ΖΑΪΡΗ γεννήθηκε στην Αθήνα. Τελείωσε το Αμερικανικό Κολέγιο Αγίας Παρασκευής, τη Σχολή Νηπιαγωγών Αθηνών και το Lοndon Montessori Centre. Είναι μέλος του Κύκλου του Ελληνικού Παιδικού Βιβλίου και της Γυναικείας Λογοτεχνικής Συντροφιάς. Έχει γράψει εκατόν πενήντα παιδικά βιβλία (δικά της και διασκευές), πέντε μυθιστορήματα για ενηλίκους και έχει μεταφράσει πάνω από χίλια τριακόσια βιβλία παιδικής και εφηβικής λογοτεχνίας. Έχει τιμηθεί με πολλά βραβεία για τα βιβλία της και τη μεταφραστική της δουλειά.
Από τις Εκδόσεις ΨΥΧΟΓΙΟΣ κυκλοφορούν τα βιβλία της ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ ΖΩΑΚΙ, ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ Η ΑΡΧΗΓΟΣ, ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΥΧΗΘΕΙ, ΤΟ ΨΑΡΑΚΙ ΠΟΥ ΦΟΡΟΥΣΕ ΓΥΑΛΙΑ, ΕΝΑ ΑΔΕΣΠΟΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ, Η ΝΤΑΝΙΕΛΑ ΛΕΕΙ ΟΧΙ, Ο ΑΪ-ΒΑΣΙΛΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΓΕΜΕΝΟ ΠΑΣΤΙΤΣΙΟ, καθώς και το μυθιστόρημά της για ενηλίκους ΑΓΑΠΩ ΘΑ ΠΕΙ ΧΑΝΟΜΑΙ. Επίσης ετοιμάζεται το καινούριο της βιβλίο με τίτλο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΓΟΝΕΑΣ; ΠΑΝΕΥΚΟΛΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές