Δευτέρα 22 Μαρτίου 2010

Billy now works for Goldman Sachs

Ο Billy πήγε στο Τέξας και αγόρασε από ένα αγρότη ένα γάιδαρο έναντι του ποσού των $100. Ο αγρότης συμφώνησε να του τον παραδώσει την επόμενη μέρα.

Την επόμενη συναντήθηκαν, όπως είχαν κανονίσει, και ακολούθησε ο παρακάτω διάλογος:
Αγρότης: «Συγνώμη αλλά έχω άσχημα νέα, ο γάιδαρος ψόφησε»
Billy: «Τότε δώσε μου τα λεφτά μου πίσω»
Αγρότης: «Δεν μπορώ να το κάνω γιατί τα έχω ήδη ξοδέψει»
Billy: «Εντάξει, τότε δώσε μου τον νεκρό γάιδαρο»
Αγρότης: «Τι θα τον κάνεις;»
Billy: «Θα τον βγάλω σε λοταρία»
Αγρότης: «Αποκλείεται να βγάλεις σε λοταρία τον ψόφιο γάιδαρο»
Billy: «Φυσικά και μπορώ, απλά δεν θα πω σε κανένα ότι είναι ψόφιος».

Ένα μήνα αργότερα ο αγρότης βρέθηκε ξανά με τον Billy:
Αγρότης: «Τι έγινε με τον ψόφιο γάιδαρο;»
Billy: «Τον έβγαλα σε λοταρία. Πούλησα 500 εισιτήρια προς δύο δολάρια το ένα και έτσι κέρδισα $998!»
Αγρότης: «Καλά κανένας δεν παραπονέθηκε;»
Billy: «Μόνο ο τύπος που τον κέρδισε, και για να μην φωνάζει του έδωσα πίσω τα δύο του δολάρια».

Billy now works for Goldman Sachs.

Η εταιρεία που το 2001, 2005 και 2008 χορήγησε στην Ελλάδα τεράστια ποσά για να μην φαίνεται το πραγματικό έλλειμμα της χώρας και να μπει στην ΟΝΕ με ανταλλάγματα έσοδα από διόδια (γι' αυτό και οι ιδιωτικοποιήσεις δρόμων;) και τα έσοδα του κρατικού λαχείου, σύμφωνα με τους New York Times!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Συνταγές