Θεματική έκθεση στη Σχολική Βιβλιοθήκη του 2ου ΕΠΑΛ Τρικάλων: Το σύμπαν του βυζαντινού ανθρώπου: Βιβλία και λευκώματα βυζαντινής πνευματικότητας στην τέχνη, στον πολιτισμό, στην κοινωνία, στη σκέψη.
Από Τρίτη 16-03-2010 έως Παρασκευή 26-03-2010
Ως ζωντανός χώρος μόρφωσης, ενημέρωσης και πολιτισμού η Σχολική βιβλιοθήκη εκθέτει: Βιβλία και λευκώματα βυζαντινής πνευματικότητας: στην τέχνη, στον πολιτισμό, στην κοινωνία, στη σκέψη.
Το Βυζάντιο ως κρατικό μόρφωμα και η Ορθόδοξη παράδοση συνδέονται στενά. Ένα από τα σημαντικότερα στοιχεία του βυζαντινού πολιτισμού είναι η πνευματικότητα. Το Βυζάντιο αποτελεί επίσης ένα αναγκαίο συστατικό της σύγχρονης ελληνικής ταυτότητας. Τα τελευταία πενήντα χρόνια έχουμε δει στον Δυτικό Κόσμο μιαν αξιοσημείωτη ανάπτυξη των βυζαντινών σπουδών, σύμφωνα με τις οποίες το Βυζάντιο εκπροσωπεί μια συνέχεια επιλεγμένων στοιχείων της κλασικής παράδοσης, με όρους συνέχειας παρά αντίθεσης.
Η προσπάθεια να εκφρασθεί το χριστιανικό μήνυμα σε διανοητικό και κοινωνικό επίπεδο, αξιοποιώντας ό,τι καλύτερο είχε να προσφέρει η ελληνική φιλοσοφία, χαρακτηρίζει το βυζαντινό κοινωνικό και διανοητικό «οικοδόμημα»: γι αυτούς τους λόγους η βυζαντινή περίοδος της Ιστορίας μας παραμένει άκρως σημαντική για το χριστιανισμό και την ανθρωπότητα. Παρά τις όποιες αποτυχίες της, υπάρχουν πολλά στοιχεία της που μπορούν να μας εμπνεύσουν, ακόμη και σήμερα: στην τέχνη, στη ζωγραφική, στην αρχιτεκτονική, αλλά και στη θεολογία και σε πολλές άλλες πτυχές της ανθρώπινης σκέψης.
Σας καλούμε λοιπόν για όλους τους παραπάνω λόγους να επισκεφθείτε την έκθεσή μας που θα λειτουργεί στο χώρο της βιβλιοθήκης του σχολείου και να ξεναγηθείτε από την υπεύθυνη, από τις 9.00π.μ. έως τις 13.00μ.μ.
Με τιμή,
Η υπεύθυνη σχολικής βιβλιοθήκης του 2ου Ε.Π.Α.Λ. Τρικάλων
Αμαλία Κ. Ηλιάδη, φιλόλογος-ιστορικός
Ο διευθυντής του 2ου Ε.Π.Α.Λ. Τρικάλων
Νικόλαος Κωστής
2ο Επαγγελματικό Λύκειο Τρικάλων
Οικισμός Πύργου-Πυργετού - Σχολική Βιβλιοθήκη
Τηλ. 24310 25299, fax: 24310 37508
Ιστοσελίδα: http://2epal-trikal.tri.sch.gr
e-mail: mail@2epal-trikal.tri.sch.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου